مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-10اقتصادي

تشکیل 937 پرونده برای قاچاقچیان جنگل و تخریب گران محیط زیست گیلان


مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، 43 درصد از پرونده های وارده در حوزه قاچاق به شعب تعزیرات حکومتی استان را مربوط به قاچاق چوب دانست و گفت: امسال 937 فقره پرونده برای قاچاقچیان چوب جنگلی و تخریب گران محیط زیست تشکیل شد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، 43 درصد از پرونده های وارده در حوزه قاچاق به شعب تعزیرات حکومتی استان را مربوط به قاچاق چوب دانست و گفت: امسال 937 فقره پرونده برای قاچاقچیان چوب جنگلی و تخریب گران محیط زیست تشکیل شد.

مرتضی امینی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فراورده های جنگلی و صیانت از منابع طبیعی از ابتدای سال تاکنون 937 فقره پرونده برای قاچاقچیان چوب جنگلی و تخریبگران محیط زیست تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان چوب جنکلی در گیلان نقره داغ شدند، تصریح کرد: متهمین علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 20 میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، 43 درصد از پرونده های وارده در حوزه قاچاق به شعب تعزیرات حکومتی استان را مربوط به قاچاق چوب دانست و تصریح کرد: یکی از مهم ترین پیامدهایی که در اثر تخریب جنگل ها پیش می آید و در سراسر جهان نیز نمونه هایی از آن به چشم می خورد، به راه افتادن سیل در مناطق پردرختی بوده که پس از قطع درختان دیگر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 937 پرونده برای قاچاقچیان جنگل و تخریب گران محیط زیست گیلان

تشکیل 937 پرونده برای قاچاقچیان جنگل و تخریب گران محیط زیست گیلان